Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

Γενικά


Κόσμημα πιστών νέων


freedom
 Ελευθερία
Ήθελα να ρωτήσω.
Εσένα που λατρεύεις την ελευθερία σου,

που κάθε στιγμή ορμάς να την υπερασπισθής,
που φωνάζεις «φτάνει πια,
ο,τι θέλω εγώ θα κάνω,
όπου θέλω εγώ θα πάω,
όπως θέλω εγώ θα ζήσω».
Ήθελα να ρωτήσω και απάντησέ μου τίμια.
Αλήθεια, είσαι εσύ που κανονίζεις την ζωή σου,
η τα «ινδάλματα» και οι «ήρωες» και
«αστέρες», κάθε φορά, που κανονίζουν
το ντύσιμό σου,
το χτένισμά σου,
τα λόγια σου,
την διασκέδασί σου,
την νοοτροπία σου,
τους στόχους και τα οράματά σου;
Αν ναι, μήπως δεν είσαι όντως ελεύθερος;
Ξέρεις, παιδί μου, η Αλήθεια ελευθερώνει
και Αλήθεια είναι ο Χριστός.
«Εάν ουν ο Υιός υμάς ελευθερώση,
όντως ελεύθεροι έσεσθε».
Και τότε μόνον θα έχης οράματα
που δεν θα εξαντλούνται μόνον στην γη.
 Ημερολόγιο 2010, Ορθοδόξου Χριστιανικής Αδελφότητος ΛΥΔΙΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: