Τρίτη 5 Απριλίου 2011

HEAVY METAL ΚΑΙ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ. ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΑΡΘΡΑ



HEAVY METAL: ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟ
(ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ)

      Οι νέοι που βρέθηκαν στο χώρο του Σατανισμού έφθασαν, σύμφωνα με τις μαρτυρίες τους, χωρίς να το καταλάβουν. Καθημερινά άλλωστε υφίστανται, όπως ολόκληρη η κοινωνία, έναν ανελέητο βομβαρδισμό δαιμονικής εισβολής που μέρα με τη μέρα χαλαρώνει τη συνείδηση και εξοικειώνει τον άνθρωπο με την αποκρουστική εικόνα του διαβόλου.
Τα εξώφυλλα των album της heavy metal μουσικής (και στα παρακλάδια της power-speed-epic-gothic-thrash death-black... metal) ιδίως στη δεκαετία του '70 άρχισαν να φλερτάρουν όλο και πιο προκλητικά με ότι πιο διεστραμμένο, ότι πιο τρομακτικό, ότι πιο αντι­κοινωνικό, ότι πιο βλάσφημο και υπερβολικό για να δείξουν ότι είναι «ελεύθεροι» από κάθε ηθική αξία που τους «δεσμεύει» δήθεν την ελευθερία. Είχαν ήδη προσεγγίσει επικίνδυνα και άρχισαν να εφαρμόζουν στην πράξη το «Ευαγγέλιο του όφεως», την οδό της αυτοδικαιώσεως και αυτοθεώσεως, τον Νόμο του Νεοσατανισμού του Al. Crowley «κάνε ό,τι θέλεις, αυτός είναι ο Νόμος» (δηλ. η απολυτοποίηση και η θεοποίηση της αυτονομημένης από το Θεό θελήσεως του ανθρώπου).
Η heavy metal μουσική, ενώ στις προηγούμε­νες δεκαετίες άρχιζε να αποκτάει οπαδούς σε παιδιά που πήγαιναν στις τελευταίες τάξεις του Γυμνασίου και ιδίως στο Λύκειο, σήμερα έχουμε φτάσει σε σημείο παιδιά δημοτικού  χωρίς να καταλαβαίνουν καλά καλά τι κάνουν  να αισθάνονται περήφανα που διαφημίζουν (ως άλλα μοντέλα) τις φρικτές μπλούζες των συγκροτημάτων όταν τις φορούν.
Αν κανείς αναζητήσει τους σημερινούς «ήρω­ες» των εφηβικών δωματίων, θα βρεθεί έκθαμβος μπροστά σε δαιμονιώδεις μορφές και σε μαυρο­ντυμένους ως επί το πλείστον «ήρωες» των συγκροτημάτων (οι πιο διάσημοι από αυτούς στον κόσμο και στην Ελλάδα ιδίως είναι οι IRON MAIDEN με το αποκρουστικό σαπισμένο σώμα-μασκότ, τον Eddie, οι Megadeth (με ανάλογη τρομακτική μασκότ σκελετό), οι Running Wild (με νεκροκεφαλή μασκότ, αποκαλούμενοι πειρα­τές του Metal), οι Motorhead (με σύμβολό τους μια σιδερένια αποτρόπαιη άγρια λυσσασμένη ανθρωπο-σκυλοκεφαλή), οι Slayer
 (οι αποκαλού­μενοι βασιλιάδες του thrash metal με σύμβολο ενίοτε την πεντάλφα και με πολλούς ανάποδους σταυρούς και βλασφημίες στα εξώφυλλά τους, και ο δίσκος τους «Show no mercy» (1983), εικονίζει τον σατανά-baphomet κρατώντας ένα σπαθί και με ένα μήνυμα πάνω στο βινύλιο στην πρώτη πλευρά: «Ο ΣΑΤΑΝΑΣ ΘΑ ΓΕΛΑ ΕΝΩ ΕΣΎ ΣΑΠΙΖΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΣΤΗΤΑ».
Υπάρχουν και πολλά άλλα χειρότερα από αυτά. Αν περάσουμε στο χώρο του thrash-death-black και gothic metal εκεί η διατροφή, η μαυ­ρίλα, η σκοτεινή επιθετική και απαισιόδοξη ατμόσφαιρα των συγκροτημάτων δεν είναι η εξαίρεση αλλά το ζητούμενο και το προβαλλόμενο.
«Οι κινήσεις, οι σκέψεις, ακόμη και ο λόγος των παιδιών προσαρμόζονται στα άγρια αυτά και αφύσικα δεδομένα. Ακόμη και όταν μεγαλώνουν τα παιδιά και σταματήσουν αυτά τα ακούσματα πολλές φορές τα παλιά άρρωστα απωθη­μένα ζητούν την εκδίκησή τους.
      Αργότερα η ίδια η ζωή δημιουργεί κενά και ερωτήματα. Η ανάγκη του νέου να ανήκει κά­που, αλλά και πουθενά. Η άρνησή του για τα πάντα. Αύτη την ανάγκη εκμεταλλεύεται και η μουσική ρόκ  heavy metal που κυριολεκτικά επιδίδεται μέσω των εκπροσώπων της σε μια συστηματική πλύση εγκεφάλου και σε μία σταδιακή ύπουλη και καλά σχεδιασμένη μύηση στο χώρο του Σατανισμού (όχι στο να κάνουν όλοι ανθρωποθυσίες και εγκλήματα  αν και δεν θα τους ενοχλούσε και αυτό αν το κατάφερναν αλλά να αρνηθούν την αγάπη του Χριστού και να αφεθούν ολοκληρωτικά στη απατηλή φαινο­μενική παντοδυναμία του Σατανά). Και οι πλέ­ον δύσπιστοι κατανοούν πως ο διάβολος χρησιμοποιεί ποικίλους τρόπους για να αιχμαλωτίσει και να καταδυναστεύσει τους ανθρώπους.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η ομολογία πρώην σατανιστή στον μακαριστό π. Αντώνιο Αλεβιζόπουλο. Με τον τρόπο που προσηλυτίστηκε ο ίδιος, προσηλύτισε και άλλους. Ιδού πως περιγράφει ο ίδιος την πρώτη του επαφή: «Η αρχή έγινε σε κάποιο δισκάδικο που είχα πάει να αγοράσω ένα δίσκο heavy metal. Και εκεί γνώρισα κάποιο άτομο, που μου είπε: Αν θέλεις να κάνεις πράξη όλους αυτούς τους υπέροχους στίχους για εξουσία, να δεις τέλος ότι η μαγεία υπάρχει, ότι εμείς είμαστε το αύριο, η νέα εποχή, έλα μαζί μου. Αύτη ήταν η αρχή.
 -Θεωρείς ότι αυτά τα στέκια θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ως επικίνδυνα με αυτήν την έννοια;
 -Ναι, γιατί και εμείς, αργότερα πηγαίναμε να προσηλυτίσουμε άτομα σε τέτοια στέκια.
 -Θα μπορούσες να πεις ότι ένα συγκεκριμένο είδος μουσικής είναι επικίνδυνο και οδηγεί στο χώρο του νεοσατανισμού;
 -Νομίζω ότι το heavy metal αντιπροσωπεύει απόλυτα το σατανισμό.
 Οι ίδιοι οι σατανιστές λένε ότι το heavy metal είναι δημιούργημα του σα­τανά και ότι γι' αυτό πρέπει να το τιμούμε. Δεν είναι παράξενο ότι οι τελετές περιλαμβάνουν, εκτός από ορισμένα κομμάτια της κλασικής μουσικής που θεωρούνται σατανικά, ακόμα και heavymetal ειδικά τα παρακλάδια του, το thrash και το death metal» (π. Αντων. Αλεβιζόπουλος εφημερ. «ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΎΠΟΣ» φ. 166 20/6/1995 βλ. επίσης στο βιβλίο «Εγκληματικό Δόγμα», 3η μαρτυρία, σελ. 6578, Αθ. 1995).
Και τέλος ένα άλλο χαρακτηριστικό παρά­δειγμα στο περιοδικό Metal Hammer (τ. 196 Α­ΠΡΙΛΙΟΣ 2001 σ. 92) σε διαφήμιση death met­al albums. Υπάρχει τεράστιος τίτλος που λέγει «Η ΚΟΛΑΣH ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΚΟ ΜΕ­ΡΟΣ». Μία επιγραφή στο τέλος της σελίδας λέ­ει Unholy Black/Death (Ανίερο μαύρο/θανάτου) metal from the Austrian sickheads, παρουσιάζοντας ένα album που το εξώφυλλό του δείχνει την πεντάλφα σε κύκλο με εμφανή τη μορφή του τράγου (σατανά) από όπου βγαίνει φως που ακτινοβολεί προς τα κάτω στο θρυμματιζόμενο σύμβολο του Χριστιανισμού.
Όταν τέτοια περιοδικά πουλιούνται ελεύθερα και ανεξέλεγκτα στα περίπτερα όλης της χώρας και των επαρχιών και έχουν πρόσβαση σ' αυτά και παιδιά δημοτικού (που γεμίζουν την άπλαστη, ευαίσθητη και αθώα ψυχούλα τους με τέ­τοιες παραστασεις και βιώματα), πως η πολιτεί­α αδρανεί τόσο προκλητικά και εγκληματικά πε­ριμένοντας χωρίς να κάνει τίποτα να εκκολαφτούν οι αυριανοί εγκληματίες και αδιαφορεί για τα τωρινά ψυχικά ερείπια που βρίσκονται κάτω από την τυραννία τέτοιων «γλυκών» ως προς τη μελωδία (ορισμένων), αλλά φρικτών ως προς τις συνέπειες ακουσμάτων;


ΡΟΚ: ΤΑ 5 ΒΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΠΑΦΗΣ ΜΕ ΤΟ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟ

      Στο περιοδικό GSK-INFO (τ. 3 / 04) δημοσιεύεται μία πολύ χρήσιμη συνέντευξη του Ιταλού δημοσιο­γράφου Κάρλο Κλιμάτι, όπου ο εν λόγω μελετη­τής του φαινομένου του σατανισμού, μεταξύ άλλων, προειδοποιεί για τον κίνδυνο που απειλεί τους νέους με τα ακούσματα τραγουδιών σατανιστικής ρόκ μου­σικής που αποτελούν την "πόρτα εισόδου" στους πάσης φύσεως αποκρυφιστικούς χώρους. Χαρακτηρι­στική είναι η δήλωση του Κλιμάτι που αποτελεί είδος αποφθέγματος: "Η βάση από την οποία ξεκινάμε στο σατανισμό είναι ο θάνατος της ελπίδας".
Η ενδιαφέρουσα συνέντευξη του Κάρλο Κλιμάτι έχει ως εξής:
Zenit: Πόσο διαδεδομένο είναι το φαινόμενο του σατανισμού ανάμεσα στους νέους ανθρώπους;
Κλιμάτι: Είναι σίγουρα ένα φαινόμενο το οποίο δι­αδίδεται γρήγορα και ελέγχεται πολύ δύσκολα. Θα το περιέγραφα σαν ένα φαινόμενο "Κάνε το μόνος σου!", στο οποίο κάνουν την πρακτική τους οι νέοι με το να ακούνε ρόκ μουσική και κάνοντας αναζήτηση στο Ιντερνέτ. Φυσικά, δεν πρέπει να κάνουμε το λάθος να γενικοποιήσουμε τα λεγόμενα και να καταδι­κάσουμε όποιον ακούει ροκ μουσική. Συγχρόνως όμως πρέπει κανείς να είναι ρεαλιστής και να καταλάβει ότι το σατανικό ρόκ είναι ένα εμπορικό προϊόν, που αποφέρει εκατομμύρια. Πάρα πολλοί τραγουδιστές δι­αδίδουν μέσω αυτού την υποκουλτούρα της βίας, των ναρκωτικών και του μίσους.
Zenit: Πως μπορεί ένας νέος να έλθει σε επαφή με το σατανισμό;
Κλιμάτι: Είναι μια διαδικασία, η οποία διεκπεραι­ώνεται σε "φάσεις" κι αυτό εξηγείται εύκολα, εάν σκεφθούμε, ότι οι νέοι άνθρωποι είναι πολύ εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες και τα μέσα επικοινωνίας. Το πρώτο βήμα συνίσταται κυρίως στο απλό ενδιαφέρον για κάποιον τραγουδιστή. Αγοράζει αρχικά, ο νέος τα CD του τραγουδιστή και παθιάζεται με τη μουσική του. Μετά, νοιώθει την ανάγκη να γνωρίσει περισσότερα για τον τραγουδιστή.
Σε δεύτερο βήμα, μαθαίνει τα κείμενα των τραγουδιών και ως εκ τούτου, εκτίθεται στη ζωή της αμαρτίας. Το τρίτο βήμα είναι η προμήθεια μουσικών περιοδικών, που πληροφορούν για τους αγαπημένους του τραγουδιστές. Τον τελευταίο καιρό δημοσιεύονται σε συγκεκριμένα περιοδικά της ρόκ μουσικής, όχι μόνο πληροφορίες για τη μουσική, αλλά και για τον "εσωτε­ρισμό" και τον σατανισμό. Μερικές φορές δίδονται και διευθύνσεις οργανώσεων του σατανισμού ή οι ιστοσελίδες του ιντερνέτ διαφόρων τραγουδιστών, οι οποίες έχουν σχέση με τον αποκρυφισμό.
Ακολουθεί το τέταρτο βήμα: Για να πληροφορηθεί ο νέος περισσότερα ψάχνει στο ιντερνέτ. Υπάρχει ο κίνδυνος, λοιπόν, για κάποιον, να ξεκινήσει από απλή περιέργεια, να προχωρήσει στις ιστοσελίδες των σατανιστών τραγουδιστών της ροκ μουσικής και να κατα­λήξει στις ιστοσελίδες πραγματικών αιρέσεων ή και σε φόρουμ συζητήσεων σατανιστών. Στο πέμπτο και τελευταίοβήμα, ο νέος μέσω e mail αποκτά πλέον επικοινωνία με μια αίρεση ή με κάποιον, που ασκεί πρακτική μαγεία.
Zenit: Ποια είναι η φιλοσοφία του σατανισμού, που απευθύνεται στους νέους;
Κλιμάτι: Για να αναλύσουμε αυτό το φαινόμενο, είναι σημαντικό να το εξετάσουμε σε βάθος. Δεν πρέ­πει να παραμείνουμε στις βιαιοπραγίες και σε κάποια μακάβρια τελετουργικά, που πραγματοποιούνται σε δάση. Θέλω να υπογραμμίσω με έμφαση κυρίως την ιδέα: "Κάνε το μόνος σου, όπου θέλεις και όπως αισθά­νεσαι"! Πρόκειται για μία πρόσκληση στη σχετικοποίηση της ηθικής και στη ζωή χωρίς κανόνες. Είναι η περίπτωση που ο άνθρωπος με αυθάδεια επιθυμεί να πάρει τη θέση του Θεού και να ζήσει με βάση τη δική του εγωιστική επιθυμία.
Η βάση από την οποία ξεκινά ο σατανισμός είναι ο θάνατος της ελπίδας. Η κλήση προς την απομόνωση και στο να μη πιστεύει κανείς σε τίποτα πραγματοποι­είται με την αποδοχή, ότι η ζωή είναι ζούγκλα, όπου οι δυνατοί κερδίζουν και θριαμβεύουν εις βάρος των αδυνάτων.
Φαίνεται, δυστυχώς, ότι πολλοί νέοι άνθρωποι εν­τυπωσιάζονται από τέτοιες τρομακτικές "φιλοσοφίες". Αυτό γίνεται εύκολα αντιληπτό, εάν περάσει κάποιος, νύχτα, από τα κέντρα που προσφέρουν αυτή τη μου­σική. Οι νέοι εκεί είναι ντυμένοι συνήθως στα μαύρα· συχνά, τα χέρια τους είναι "διακοσμημένα" με μικρές πληγές, που τις έχουν προκαλέσει αυτοί οι ίδιοι...
Οι χαρακιές αυτές αποτελούν την "περιγραφή" του πεσιμισμού. Βρίσκονται εκεί για να περιγράψουν άλ­λες, σοβαρότερες πληγές, κυρίως αυτές της καθημερινής ζωής. Πρόκειται για μια ζωή που τη χαρακτηρίζει η έλ­λειψη επικοινωνίας -και μάλιστα μέσα στην οικογένεια-και από τις δυσκολίες στο σχολείο ή στη δουλειά.
Zenit: Πως μπορεί να καταπολεμηθεί το φαινόμενο της σατανιστικής ροκ μουσικής;
Κλιμάτι: Η λύση είναι να συνηθίσουμε τους νέους μας στο να αποκτήσουν ένα ισχυρότερο κριτικό πνεύμα. Δεν πρέπει να δέχονται τα πάντα, όσα οι αστέρες του ροκ προβάλλουν, παθητικά. Θα πρέπει εμείς να τους βοηθήσουμε να εμβαθύνουν σκεπτόμενοι, να κατανοούν καθώς και να αρνούνται ό,τι προπαγανδίζει την υποκουλτούρα του θανάτου. Δεν πρέπει να αφήσουμε κάποιον να πλανηθεί από τις φρικτές αυτές "φιλοσοφί­ες". Αν κάποιος ροκ σταρ προπαγανδίζει υπέρ της βίας, δεν πρέπει ν' αγοράζουμε τα CD του. Ας προσφέρουμε την επιδοκιμασία μας στους καλλιτέχνες εκείνους, που μας μεταφέρουν το αισιόδοξο μήνυμα της ζωής. Τα καλά παραδείγματα δεν λείπουν, αρκεί να τ' αναζητήσουμε.
Αυτό τον δρόμο πρέπει να επιλέξουμε για να μετα­τρέψουμε το κέντρο βάρους της μουσικής βιομηχανίας, μιας βιομηχανίας που έχει την τάση να κερδίζει χρήμα­τα εις βάρος της νεολαίας. Θα πρέπει να μάθουμε να ρωτάμε, ποίο είδος ιδεολογίας κρύβεται πίσω από ένα CD, όταν το αγοράζουμε και ποια μηνύματα προπαγαν­δίζουν. Ειδ' άλλως, καταλαμβάνουν τις πρώτες θέσεις στα τσαρτ, οι σατανιστές ροκ σταρς.

ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟ
ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ: ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΜΟΣ – ΓΚΟΥΡΟΥΪΣΜΟΣ – ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ - ΑΘΗΝΑ 1997 (4η ΕΚΔΟΣΗ)

       Ο άνθρωπος στην προσπάθεια να αναζητήσει α­πόκρυφες δυνάμεις και να τις χρησιμοποιήσει, απομα­κρύνεται από το χώρο της χάρης και τα πονηρά πνεύ­ματα σπεύδουν να καταλάβουν το κενό.
Ακόμη και αν πρόκειται για απάτη, οι πειραματι­σμοί στο χώρο του αποκρυφισμού είναι εξίσου επικίν­δυνοι, γιατί μ' αυτό τον τρόπο ο άνθρωπος σύρεται κάτω από την επιρροή ενός καταστροφικού πράγματος, ανεξάρτητα αν αυτό το πιστεύει ή το γνωρίζει. Εκείνο που πράγματι έχει σημασία εδώ δεν είναι τόσο η ερμη­νεία του φαινομένου πράγματος, αλλά η επίδραση που ασκεί πάνω στους ανθρώπους που καταπιάνονται μ' αυτά.
 Ακόμη και εάν πρόκειται για άτομα που έχουν βαφτισθεί, ο κίνδυνος δεν είναι μικρότερος, γιατί με τις αποκρυφιστικές μυήσεις έθραυσαν την πνευματική σφραγίδα και κινδυνεύουν να τους συμβεί εκείνο που περιγράφεται στο ευαγγέλιο:
 «Όταν δε το ακάθαρτον πνεύμα εξέλθη από τού άνθρωπου, διέρχεται δι' άνυδρων τόπων ζητούν ανάπαυσιν και ουχ ευρίσκει. Τότε λέγει· εις τον οίκον μου επιστρέψω, όθεν εξήλθον και ελθόν ευρίσκει σχολάζοντα και σεσαρωμένον και κεκοσμημένον. Τότε πο­ρεύεται και παραλαμβάνει μεθ' εαυτού επτά έτερα πνεύματα πονηρότερα εαυτού, και εισελθόντα κατοικεί εκεί, και γίνεται τα έσχατα του άνθρωπου εκείνου χείρονα των πρώτων» (Ματθ. ιβ' 43-45).
 Ο John Rockwell (ψευδώνυμο, καλός γνώστης τού σατανιστικού χώρου και ιδιαίτερα της σατανιστικής μουσικής, περιγράφει ως εξής τις συνέπειές της πάνω στους νέους:
 Αυξανόμενη κτηνωδία μεταξύ των νεαρών αυξα­νόμενα ποσοστά αυτοκτονίας· αυτοκακοποιήσεις και α­κρωτηριασμοί· απειλές σεξουαλικής μορφής· βιασμοί, αιμομιξίες· πορνεία μέσω εφήβων, αυτοκτονίες· φόνοι και πράξεις βίας· αύξηση κατανάλωσης ναρκωτικών με όλες τις κρίσιμες παρενέργειες και ακόμη: Η ολο­κληρωτική μετατόπιση παραδοσιακών άξιων, εναντίον της οικογενείας; τού σχολείου, της θρησκείας σε όλες τις μορφές, αθεΐα και βλασφημία (J Rockwell, σ. 10-11).
 Περιπτώσεις αυτοκτονίας δεν υπάρχουν μόνο α­νάμεσα στα νεαρά θύματα, αλλά και μεταξύ κορυφαίων σατανιστών. Έτσι το 1957 ο Μέγας Δάσκαλος τού Τάγματος τού Ναού της Ανατολής και η αγαπημένη του πέθαναν μετά από σατανιστική λειτουργία κοντά στο Αμβούργο και ο θάνατός τους χαρακτηρίσθηκε αυτοκτονία. Στο γερμανικό περιοδικό Neue Illustrierte Revue (2/1987, σ. 7) διαβάζουμε:
Ο Harmut είναι ο δεύτερος που έφυγε με τη θέλησή του από τη ζωή. Ο δεύτερος από την κλίκα τού θανάτου στο Bensheim... Έτσι ο L. (22 ετών) ήταν ο πρώτος. Πέθανε στο υπόγειο των γονέων του. Φόρεσε στο κεφάλι του μια πλαστική σακούλα, την έδεσε στο λαιμό, έβγαλε ένα αγκομαχητό, έπεσε και πνίγηκε. Ο Ingo D. (23 ετών) και η Viola D. (17 ετών) ήταν το τρίτο και τέταρτο θύμα και πήγαν στο θάνατο μαζί... Η αποχαιρετιστήρια επιστολή του Ingo μας αφήνει να υποψιασθούμε τι συνέβη μ' αυτά τα νεαρά άτομα: κατέληξα στην πεποίθηση ότι η ζωή εί­ναι χωρίς νόημα... Όλα βαδίζουν τη σχηματισμένη πο­ρεία τους και το σημείο θα εκπληρωθεί, γράφει προ­μηνύοντας την καταστροφή... Η αστυνομία ανακαλύ­πτει τώρα σε μια πολυκατοικία στο Bensheim μια επιτά­φιο πλάκα. Βρισκόταν στο δωμάτιο μιας δεκαενιάχρονης μαθήτριας. Και αυτή άνηκε στην κλίκα τού θανάτου και συναντιόταν με τους φίλους της μπροστά στην επι­τάφιο πλάκα για να τελέσουν μαύρες τελετουργίες.
 Στη δεκαετία τού 1950 ο Πατριάρχης της Γνωστι­κής Καθολικής Εκκλησίας πέθανε σε νευρολογική κλινική. Το 1979, οπαδός της μυστικής οργάνωσης Fraternitas Saturni, που ιδρύθηκε από τον Crowley, φόνευσε το Μεγάλο Δάσκαλο και δήλωσε στο δικα­στήριο πως αυτός ήταν μαύρος μάγος. Στο τελετουργι­κό της οργάνωσης αυτής γίνεται επίκληση τού αρχαίου όφεως, τού Μεγάλου Δράκοντος που «ήτο και είναι και ζει εις τους αιώνας των αιώνων». Το τελετουργικό αυτό τελειώνει με τα λόγια: Αγάπη είναι ο νόμος! Αγάπη υπό τη θέληση! Αγάπη χωρίς συμπόνια! (Haack, Von Gott..., σ. 123-124).
 Κατά δημοσιεύματα τού γερμανικού τύπου 7000 νεαροί σατανιστές περιφέρονται σε διάφορα μέρη της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας. Αφορμή για τα δημοσιεύματα έδωσε η θυσία στο Σατανά της δεκαπεντάχρονης Anja στο Ludwigshaven της Βορείου Ρηνανίας Βεστφαλίας. Οι φίλοι της, Rene(16) και Elke (14) της έκοψαν τις φλέβες μέσα σε ένα δάσος. Και οι τρεις ήσαν μέλη των Εωσφορικών, που έχουν αφιερωθεί στον Εωσφόρο με την ψυχή και με το σώ­μα.
 Το 1969 τα βλέμματα ολόκληρης της ανθρωπότη­τας εστράφησαν με φρίκη στους σατανιστές της Καλι­φόρνιας, με αφορμή τους φόνους που διέπραξαν οπα­δοί τού Charles Manson. Ο Manson, που γεννήθηκε το 1934, έλεγε πως ήταν ταυτόχρονα ο Χριστός και ο Σατανάς. Ο πρωταρχικός χριστιανισμός, έλεγε, ήταν σεξουαλικός. Όμως αργότερα, με απάτη των ιερέων, μεταβλήθηκε σε εκκλησιαστικό. Η κίνηση τού Manson πραγματοποιούσε θυσίες ζώων και οργιαστικές τελετές. Υπάρχει η υποψία πως εγίνοντο και ανθρωποθυσίες.
 Συνοψίζοντας υπογραμμίζουμε και πάλι τους τερά­στιους κινδύνους τού αποκρυφισμού, στους οποίους μπορεί να οδηγήσει ένα αθώο πείραμα, ακόμη και με την έννοια τού αστείου.
Το άτομο οδηγείται στην εξάρτηση, σ' αυτό που ο Η. Bender ονομάζειμεντιουμιστική ψύχωση, στη διάσπαση της συνείδησής του και σε νευρολογική κλι­νική, αν όχι στην αυτοκτονία.
 Οι αποκρυφιστικές τεχνικές όχι μόνο δεν λύνουν τα προβλήματα που απασχολούν τα θύματα, αλλά τα πολλαπλασιάζουν. Κάθε δυσκολία ερμηνεύεται με τα μάγια, που για να λυθούν απαιτούν χρήματα ή και κάθε είδους θυσίες· η καταστροφή είναι τελικά ολοκληρωτική, όχι μόνο οικονομική.
Αναφορικά με τους λεγόμενους πνευματιστές-θεραπευτές πρέπει να υπογραμμίσουμε και πάλι με τον πλέον έντονο τρόπο ότι αποτελούν κίνδυνο για την υγεία των ανθρώπων, γιατί αρνούνται πολλές φορές την πραγματικότητα της ασθένειας, αποτρέπουν από την αναζήτηση γιατρού και από τη χρήση φαρμάκων και γιατί στερούνται βασικών προϋποθέσεων για να καταπιασθούν με θέματα υγείας των ανθρώπων. Το γεγο­νός ότι επικαλούνται το δικαίωμα της θρησκευτικής ε­λευθερίας δεν τους απαλλάσσει από την υποχρέωση τού σεβασμού των υφισταμένων νόμων, που αναφέ­ρονται στην υγεία των πολιτών και στα ιατρικά επαγγέλ­ματα.
 Όμως ο χειρότερος κίνδυνος για ένα χριστιανό είναι το ότι με τις πνευματιστικές τεχνικές απομακρύνε­ται από τη χάρη τού Θεού και ανοίγει την πόρτα της ψυχής του για ξένες επιρροές.

ΣΑΤΑΝΙΣΤΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
του μακαριστού π. Αντ. Αλεβιζοπούλου
(επιμέλεια κ. Κατερίνας Βασιλάκη, μουσικού)

Η δίψα για δύναμη, οι τελετουργικοί φόνοι και ο εθισμός σε κάθε είδους σαδισμό καλλιεργούνται με τη σατανιστική μουσική και προε­τοιμάζουν το έδαφος του νεοσατανισμού. Όπως και άλλες φορές τονίσαμε, ο εγκέφαλος γνώστης σατανιστικής ομάδας πήρε τα πρώτα μαθήματα σατανισμού μέσω της μουσικής αυτής.
ΟΡΙΣΜΟΣ: Τι είναι μουσική,  κίνδυνοι
Μουσική είναι ο αρμονικός συνδυασμός των ήχων. Η μουσική ασκεί εκπληκτική επίδραση στον άνθρωπο και εκφράζει τον πολιτισμό ενός λαού. Αν αλλάξει κανείς τη μουσική, απειλεί τις πολιτιστικές αξίες και τα πολιτιστικά και πνευ­ματικά θεμέλια της κοινωνίας μας. Μπροστά σ' αυτή την απειλή βρισκόμαστε σήμερα με την σατανιστική Μουσική.
Α) Περί τίνος πρόκειται
Όταν μιλούμε για σατανιστική Μουσική εννοούμε κυρίως την σκληρή ρόκ Μουσική. Σ' αυτήν ανήκει η Heavy Metal (σκληρή μεταλλική) και η αποκρυφιστική μουσική αυτού του είδους η Occult Metal (αποκρυφιστική μεταλλική). Σύμ­φωνα με στατιστική που αναφέρεται στην έρευνα του R.Fisher, η σκληρή ρόκ αποτελεί το 10% της πόπ καί ροκ μουσικής. Από αυτήν το 50% είναι Heavy Metal της οποίας το 10% ανήκει στην Occult Meted (Religiose Zeitzeichen in der Rock und Rogmusik, EZW-Texte V/1989, Stuttgart, σ. 8).
Καθαρά σατανιστική μουσική είναι η λεγόμε­νη Black Metal (μαύρη μεταλλική). Έχει ως μο­ναδικό στόχο τη λατρεία του Σατανά. Τα τρα­γούδια της συνοδεύονται από τρομακτικό θόρυ­βο και περιλαμβάνουν επικλήσεις στο διάβολο. Πολλοί νέοι ομολογούν πως το ενδιαφέρον τους για τον αποκρυφισμό ήταν άμεσο αποτέλεσμα αυτής της μουσικής. Εμπνέει το βίαιο σεξ, την αντικοινωνική επικοινωνία με γυναίκες, αυτοκτο­νίες, φόνους και τη λατρεία του Σατανά.
Όπως αναφέρει ο U. Baumer, η γέννηση του αποκρυφιστικού Rock αναφέρεται στο 1969 τρία χρόνια μετά την ίδρυση της Εκκλησίας τού Σα­τανά στο San Francisco από τον La Vey (U. Baumer, σ. 9). Εδώ θα' πρεπε να σημειώσουμε ότι ο Mick Jagger, τραγουδιστής των Rolling Stones (Οι Κυλιόμενοι Λίθοι), συνέθεσε το τραγούδι: "Το their Satanic Majesties'' (Στίς Σατανικές τους Μεγαλειότητες) κατ' απαίτηση τού La Vey. Το δε συγκρότημα Eagles (Οι Αετοί) συνέθεσε το τρα­γούδι «Hotel California» (Ξενοδοχείο Καλιφόρ­νια) πού είναι γραμμένο όλο σε αντίστροφη γλώσσα και υπενθυμίζει το χρόνο και τον τόπο ίδρυσης αυτής της Εκκλησίας του Σατανά, του αρχιερέα, που είναι ό La Vey, και κυκλοφόρησε δέκα βιντεοκλίπ του τραγουδιού αυτού.
Την αρχή έκανε το αγγλικό συγκρότημα Black Sabbath με μουσικό σόου πλαισιωμένο με μαύρες λειτουργίες, επικλήσεις του Σατανά και λατρείες μαγισσών. Με αυτό τον τρόπο το συγκρότημα εξελίχθηκε σε πρότυπο και ενσάρκωση του αποκρυφιστικού ρόκ.
Σ' αυτή την ιδιαίτερη κατηγορία του μουσικού αυτού είδους κυριαρχεί η μαγεία, ο πνευματισμός, ο σατανισμός και κάθε μορφή αποκρυφισμού που προβάλλεται πάνω στη σκηνή.
Το συγκρότημα αυτό που το 1969 αφιερώθηκε στο ολοκληρωτικό ρόκ, βαφτίστηκε με βάση την ταινία τρόμου με το Boris Karloff και έγι­νε πρωταγωνιστής για όλα τα συγκροτήματα που κατά τα τελευταία χρόνια δίδαξαν τον τρόμο. Ένα χρόνο αργότερα εξελίχθηκε σε συγκρότημα μεγάλων επιτυχιών με το Paranoid, ένα τρελλό ταξίδι παράνοιας που σκάρωσαν σε δέ­κα λεπτά οι Ozzy Osbourne (voc), Tony Jommi (g), Geezer Buttler (bg), και Bill Ward (dr).
Στην αρχή, επιδόθηκαν σε αποκρυφιστικά τελετουργικά πάνω στη σκηνή. Τα κείμενά τους σόκαραν το κοινό:
Πάρε μια ζωή, θα είναι φθηνή σκότωσε κάποιον, κανένας δεν θα κλάψει.
Η ελευθερία είναι δική σου Κάνε μόνο το καθήκον σου, Θέλουμε μόνο την ψυχή σου
(Siegfried Schmidt  Jonew, Barrt Gravew, RockLexikon, Reinbeck/Hamburg 1975, α. 54).

 Μάθε ψάλλειν και όψει του Πνεύματος την ηδονήν
οι ψάλλοντες γαρ Πνεύματος πληρούνται Αγίου, ώσπερ οι
άδοντες τας σατανικάς ωδάς πνεύματος ακαθάρτου.
ι. Χρυσόστομος
(δηλ.: μάθε να ψάλλεις και θα αισθανθείς του Αγ. Πνεύματος την χάρη (ευχαρίστηση). Γιατί αυτοί που ψάλλουν γεμίζουν με Άγιο Πνεύμα, όπως ακριβώς αυτοί που τραγουδούν σατανικές ωδές γεμίζουν από ακάθαρτο πνεύμα).
Η περίπτωση της Janine
Η αποκρυφιστική μουσική οδηγεί πολλούς νέους σταδιακά όλο και πιο βαθειά στο χώρο του σατανισμού. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αναφέρει η Pat Pulling στο βιβλίο της Το δίχτυ του διαβόλου. Πρόκειται για την περίπτωση της Janine.
Η Janine κατάγεται από χριστιανική οικογέ­νεια. Παρουσίασε δυσκολίες στο σχολείο έγρα­φε ποιήματα μοιρολατρικά για το θάνατο και το Σατανά και ζωγράφιζε σκηνές από ένα δαιμονι­σμένο κορίτσι με αποκρυφιστικά πλαίσια. Η μη­τέρα της ανησύχησε και την πήγε στην Pat Pulling (η οποία είναι μέλος της Ενώσεως Αμερικανών Γονέων) για συμβουλή.
Η Pulling αναφέρει ότι η Janine στην αρχή ήταν ευγενική όταν όμως ο λόγος στράφηκε στις ζωγραφιές, άναψε. Παρ' όλα αυτά, ύστερα από μερικές συναντήσεις, έγινε φιλική. Τη ρώτησα αν παίρνει ναρκωτικά, γράφει η Pulling, και μου απάντησε πως παίρνει μερικές φορές μαριχουά­να.
Δεν ήθελε να αναφέρει για τους φίλους της τίποτα και δημιουργούσε την εντύπωση πως της λείπει η αυτοπεποίθηση νομίζει πως είναι άσχη­μη και κουτή...
Όταν τη ρώτησα γιατί έχει αυτή την εντύπωση, έβαλε τα κλάματα. Μου διηγήθηκε πως όταν ήταν 13 χρονών, έκανε έκτρωση, επειδή ο φίλος της δεν την ήθελε ή δεν επιθυμούσε το μωρό. Οι γονείς της δεν γνώριζαν τίποτε.
Της είπα πως είναι πολύ βασικό να μιλήσει στους γονείς της γι' αυτό το θέμα και προσφέρ­θηκα να φέρω στη συζήτηση και ένα θεραπευ­τή, αν βέβαια ήταν πρόθυμη να μιλήσει στους γονείς της. Επέμεινε ότι δεν θα άνοιγε ποτέ μα ποτέ το στόμα της να πει κάτι τέτοιο στους γο­νείς της, επειδή θα μπορούσαν να έλθουν στο φως περισσότερα πράγματα.
Ύστερα από μακρά επιμονή μου, μου αποκάλυψε ότι ένα μέλος της οικογένειάς της είχε μα­ζί της σεξουαλική επαφή, όταν ήταν 12 ετών. Για να μη μιλήσει την απείλησε. Φοβόταν πως δεν θα γίνει πιστευτή και πως αυτό θα μπορούσε να δημιουργήσει σοβαρότατα οικογενειακά προ­βλήματα.
Μετά την πρώτη σεξουαλική εμπειρία, η Janine δεν έδωσε μεγάλη σημασία στην επιλογή των γνωριμιών της με άνδρες και άρχισε να παίρνει ναρκωτικά. Κατέληξε σε λάθος ανθρώπους και άρχισε να επισκέπτεται συναυλίες Rock και Heavy Metal. Οι φιλίες της στις συ­ναυλίες την οδήγησαν στη μουσική Black Metal και στις αποκρυφιστικές αντιλήψεις που προωθούνται σ' αυτές τις συναυλίες. Ύστερα από όλα αυτά ένοιωσε πως είχε προχωρήσει τόσο πολύ, ώστε να μη μπορεί να γυρίσει πίσω!
Με τις φίλες της, επισκέφτηκε μία συναυλία Rock όπου τις πλησίασαν μερικοί ενήλικες και τις κάλεσαν σ' ένα πάρτυ, όπου μπορούσαν να έχουν μπύρα, μαριχουάνα και εκκωφαντική μουσική, όση επιθυμούσε η ψυχή τους. Πήγαν. Στους επόμενους μήνες προσκλήθηκαν και σε πολλά άλλα πάρτυ. Δεν έμαθαν τα επώνυμα αυτών των ενηλίκων, αλλά και ποτέ δεν ενδιαφέρθηκαν να τα μάθουν, γιατί, όπως ανέφερε η Janine, διασκε­δάζαμε πολύ και όλα ήταν δωρεάν!.
Φυσικά δεν είπαν τίποτε στους γονείς της, επειδή εκεί έπιναν αλκοόλ και έπαιρναν ναρκω­τικά. Για να λάβουν μέρος στα πάρτυ, έφευγαν κρυφά και με μεγάλες προφυλάξεις από τα σπί­τια τους τα μεσάνυχτα. Μερικά τετράγωνα πιο πέρα τους περίμεναν οι ενήλικες. Έμπαιναν στα αυτοκίνητά τους και μέσα εκεί τους έκλειναν τα μάτια, για να μην αντιληφθούν που τις πηγαί­νουν.
Η κυρία Pulling αναφέρει στη συνέχεια: Τη ρώτησα, αν αυτό δεν τη φόβισε και μου απάντησε πως οι μεγάλοι ήσαν πάντοτε τόσο καλοί και έλεγαν στους έφηβους πως αυτό γίνεται για την προστασία όλων για να μην έχουν οι ίδιοι δυ­σκολία από τους γονείς των παιδιών, λόγω του αλκοόλ και των ναρκωτικών, και για να μην έλθουν οι έφηβοι σε δυσκολία, αν ανακαλυφθούν αν πράγματι δεν ήξεραν που βρίσκονταν, δεν θα μπορούσαν να λαλήσουν και κανένας έφηβος δεν θέλει να γίνει καταδότης. Όταν οι έφηβοι γνωρίστηκαν πιο στενά μ' αυτούς τους ενήλικες τα πάρτυ έλαβαν και σεξουαλική προέκταση. Στην αρχή οι έφηβοι είχαν σεξουαλική επαφή με τους ενήλικες και μεταξύ τους. Αργότερα όμως αναμείχθηκαν σ' αυτές τις δραστηριότητες και μικρά παιδιά.
Η κ. Pulling ρώτησε την Janine αν ενοχλήθηκε από τη σεξουαλική επαφή με μικρά παιδιά. Απάντησε ότι στην αρχή βέβαια ενοχλήθηκε, αλλά όταν έμαθε ότι οι παρευρισκόμενοι ενήλικες ήσαν οι γονείς αυτών των παιδιών, έπαυσε να ανησυχεί.
Όταν η Janine άρχισε να διηγείται για ένα κοριτσάκι τεσσάρων ή πέντε ετών, που παρευρέ­θηκε πολλές φορές, έβαλε τα κλάματα. Το είχε πολύ λυπηθεί. Ξαφνικά το κοριτσάκι δεν ξανα­εμφανίστηκε στα πάρτυ. Η Janine δεν γνωρίζει τι συνέβη μ' αυτό το μικρό κορίτσι και οι υποψίες της την τυραννούσαν.
Η κ. Pulling τη ρώτησε αν μπορούσε να πε­ριγράψει το κοριτσάκι και γιατί δεν είπε τίπο­τε σε κανέναν. Έδωσε μία ακριβή περιγραφή και είπε ότι δεν μίλησε σε κανένα, γιατί τους εξεβίαζαν: τους είχαν φωτογραφήσει σε ανώμαλες σεξουαλικές δραστηριότητες, όπου εχρησιμοποιούντο και ζώα και τους απειλούσαν πως θα δείξουν τις φωτογραφίες στους γονείς, αν αναφέρουν το παραμικρό για τα πάρτυ. Η Janine διηγήθηκε πως εκείνη την εποχή έγινε εξηρτημένη από τα ναρκωτικά που τόσο μεγαλόψυχα μοιράζονταν εκεί, πως φοβόταν μήπως οι γονείς της ανακαλύψουν αυτές τις φωτογραφίες.
Αλλά και εδώ δεν τελειώνει η φρικτή εμπειρία του δεκαπεντάχρονου κοριτσιού. Αφού οι έφηβοι αναμείχθηκαν σε σεξουαλικά όργια και φοβόντουσαν τον εκβιασμό, σπρώχθηκαν στις αποκρυφιστικές δραστηριότητες των ενηλίκων.
Στη διάρκεια ενός πάρτυ, διηγείται η Janine, οι έφηβοι οδηγήθηκαν σε ένα χώρο όπου ένας άντρας που αυτοονομαζόταν ιερέας, άρχισε να διαβάζει από ένα μεγάλο χειρόγραφο βιβλίο, που ονομαζόταν Βίβλος του Σατανά (Anton La Vey, Satanic Bible).
Ο χώρος ήταν στολισμένος με κόκκινα και μαύρα κεριά, που βρίσκονταν πάνω σ' ένα βω­μό. Υπήρχαν καθίσματα όπως στην Εκκλησία. Όταν ο ιερέας διάβαζε από τη Βίβλο, οι ενήλικες άρχιζαν έναν ύμνο. Οι έφηβοι πήραν την υπόσχεση πως ύστερα από μερικές συναθροίσεις θα ήσαν έτοιμοι για τη γιορτή της μυήσεώς τους. Ύστερα από αυτό δεν υπάρχει πλέον πισωγύρι­σμα. Θα έπρεπε να απαρνηθούν το θεό της δικής τους πίστεως και να αναγνωρίσουν τον Σατανά σαν Κύριο και Δάσκαλό τους.
Η Janine αναφέρθηκε σε τελετουργικά στα οποία περιελαμβάνετο και φόνος και περιέγρα­ψε τις τελετές με όλες τις λεπτομέρειες. Αυτό δι­ήρκεσε πολλές ώρες και η Janine διέκοπτε την διήγηση βάζοντας τα κλάματα.
Η κυρία Pulling της είπε πως δεν υπάρχει πλέον άλλη λύση από το να ενημερώσουν τους γονείς της και την αστυνομία. Αυτό την αναστάτωσε, όμως στο τέλος το δέχθηκε. Τότε ειδοποιήθηκε η αστυνομία.
Η κυρία Pulling καταλήγει:
Το τελευταίο που έμαθα γι' αυτό το ζήτημα ήταν ότι οι αστυνομικές έρευνες συνεχίζονται. Μερικοί ίσως σκεφθούν πως πρόκειται για φαντασιοπληξίες της Janine. Οι υπόλοιπες λεπτομέ­ρειες της διηγήσεώς της ήσαν αρκετές για να πείσουν τους ειδικούς ότι δεν επρόκειτο για φα­ντασιώσεις. Εκτός τούτου οι λεπτομέρειες των τελετουργικών αυτών είναι γνωστές μόνο σε λί­γους ανθρώπους οι οποίοι έλαβαν βασική εκπαίδευση σε αποκρυφιστικά θέματα. Στο οικογενειακό περιβάλλον της δεν υπήρχε τίποτε, που να της πρόσφερε αυτές τις πληροφορίες.

ΠΗΓΗ: egolpion.com

3 σχόλια:

ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΗ είπε...

Kata periodous,o anthrwpos ekselesete kai to idio vevaia kai h mousikh.Gia na poulhsoun loipon oi mpantes, epinooun diafora ekswfylla opws kai diaforous prwtofanei hxous.Oi Iron Maiden san protestantes tou H.Metal einai oikogeneiarxes opws kai para polloi alloi mousikoi...Otan egrapsan to "The number of the beast" evalan sthn eisagwgh tou omonymou kommatiou,ena apospasma apo thn apokalypsh tou Iwannh, mhpws loipon kai h apokalupsh tou Iwannh anaferetai me umnous ston satana?
Epishs kai polu symantiko einai pws to H.Metal me ola tou ta parakladia(thrash-power-black-death-white) einai h synexeia ths klasikhs mousikhs h opoia vevaia einai h arxh ths mousikhs... Denn akoume loipon H.Metal gia tous logous stous opoiuous anafereste,alla giati latreyoume ayto to eidos mousikhs. Ta synaisthimata pou mas deinoun ta tragoudia tou eidous,den perigrafonte kai profanws den ta exete pote gnwrisei. egw prwsopika pou exw 2 album sthn pagkosmia agora,exw grapsei kommati me titlo "Speak of the devil" enw parallhla oloi symfwnoun pws sthn ilikia mou den yparxoun atoma pou na pisteyoun toso polu ston Kyrio.
Geniomaste.megalwnoume kai pethenoume se mia koinwnia pou eseis thn ftiaksate etsi kai oxi oi filoi tou H.Metal. Se ayyth thn koinwnia,synaisthimata xaras ,luphs ,kourashs ,filias , denonte apo enan desmo zwhs...Kai aytos o desmos den einai allo para to H.Metal...

Gorgoroth είπε...

Μην "ψαρώνετε" και να είστε ανοιχτόμυαλοι ...όλα γίνονται για εμπορικούς σκοπούς ,αυτά τα δήθεν Σατανια της black metal σκηνής (η οποία είναι και η κορυφαία αυτή την περίοδο στο metal) με πρωτοποριακή ενορχηστρωμένη σκληρή ,γρήγορη μεταλλική μουσική και φωνητικά απο άλλο κόσμο εάν ήξεραν τι τραγουδούσαν θα ικετεύουν τον μεγαλοδυναμο Ιησού να τους συγχωρέσει και να τους δεχτεί στην μεγάλη του αγκαλιά.
Η βρώμα και η δυσωδία βρίσκεται σε αλλα ποιο δυνατά κλιμάκια εκει που ο διαβολος παίρνει την πραγματική μορφή του ..την Αγγελική ,την καλή και καλοκάγαθη για να ξεγελάσει τον πιστό ,δεν έχει ανάγκη να προσελκύσει νέους για τελετές ,είναι είδη ισχυρός γιατί οι άνθρωποι που τον υπηρετούν φορούν ράσα και νομίζουν ότι πράττουν το σωστό!
Προσέξτε να είστε ανοιχτόμυαλοι και καλοί άνθρωποι να αγαπάτε τους άλλους και να φιλτράρεται το κάθε τι μόνο ετσι θα μοιασουμε στον κύριο μας ,να πηγαίνετε στην εκκλησία για επαφή με το θείο και το υπερφυσικό στοιχείο.

Αντελινα είπε...

Η μεταλ είναι ένας τρόπος εκτόνωσης ,όλα αυτά έχουν σκοπό να αποτραβηξουν το ενδιαφέρον για εμπορικούς λόγους ολα αυτα που διαβαζω αυτην την στιγμη ειναι απλά γελοία πραγματα.XD