Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2015

Επιστήμες, Τέχνες & Πολιτισμός

Μαγευτικές εικόνες από τα Nορβηγικά φιόρδ

kayak11Μοναδική θέα μέσα από καγιάκ – Δείτε τις φωτογραφίες
Μια μικρή φωτογραφική μηχανή στο μπροστινό μέρος του
καγιάκ του τοποθέτησε ο  Tomasz Furmanek που ζει στη Νορβηγία και έτσι απλά έκανε… θαύματα.
Φωτογράφισε τα νορβηγικά φιόρδ ενώ έκανε καγιάκ από μια οπτική γωνία που μόνο όσοι κάνουν καγιάκ αντικρίζουν, χαρίζοντας σε όλους την επιβλητική και αρμονική θέα της νορβηγικής φύσης.
Ο 41χρονος άρχισε να ανεβάζει τις φωτογραφίες στο Instagram πριν από περίπου 3 χρόνια και έκτοτε έχει αποκτήσει 58.900 followers.
Χάρη στον λογαριασμό tfbergen μπορούμε όλοι, από χιλιόμετρα μακριά, να απολαύσουμε το θεαματικό τοπίο – και χωρίς να μπούμε σε καγιάκ.
«Ταξιδεύω με το καγιάκ μου εδώ και τρία χρόνια. Πέρσι μείωσα το χρόνο εργασίας μου στο 80% για να έχω περισσότερο χρόνο να ταξιδεύω. Συνήθως κάνω μεγαλύτερες διαδρομές τα Σαββατοκύριακα και στις διακοπές μου και κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, μετά τη δουλειά, κάνω μικρές διαδρομές στα φιόρδ κοντά στο Bergen», λέει ο ίδιος.
Ο Tomasz, με καταγωγή από την Πολωνία, είχε εντυπωσιαστεί από τη Νορβηγία από τότε που μετακόμισε στη χώρα, σε ηλικία έξι ετών.
«Το αγαπημένο μου μέρος στη Νορβηγία είναι τα Fjordarms και τα βουνά στην περιοχή Sognefjord», εξηγεί, «πανέμορφα είναι και τα νησιά Lofoten στα βόρεια αλλά οι συνθήκες είναι πιο δύσκολες και δεν είναι κατάλληλα για αρχάριους. Θα συνεχίσω πιθανότατα να ταξιδεύω με το καγιάκ μου για πολλά χρόνια- υπάρχουν πολλές λίμνες και φιόρδ που δεν έχω ακόμα επισκεφθεί», λέει ενώ σχεδιάζει να κάνει καγιάκ και σε άλλες χώρες εκτός από τη Νορβηγία.kayak13
kayak1
kayak1_0
kayak2
kayak3
kayak4
kayak5
kayak6
kayak7_1
kayak8
kayak9
kayak10
kayak11
kayak12
Πηγή:  .onlycy.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: