Τρίτη 27 Μαΐου 2014

Μουσική / Νεώτερα Μουσικά Ρεύματα



“Δόξα Σοι”


10141_10151758536082425_172772387_nΤην Τετάρτη στις 11:00, στο Διαδικτυακό Ραδιόφωνο Pemptousia FM, στην εκπομπή “Νεώτερα Μουσικά Ρεύματα”, ακούστε το τραγούδι “Δόξα Σοι” του καλλιτέχνη της Hip Hop, Jamster. Οι στίχοι του είναι βιωματικοί
και δείχνουν πώς άλλαξε η ζωή του τραγουδιστή μέσω της γνωριμίας του με τον Χριστό: έψαξε, ζήτησε απαντήσεις, κουράστηκε, θύμωσε με το Θεό μέχρι που κατάλαβε ότι Αυτός είναι η λύση! Βρήκε τον πραγματικό του εαυτό μέσα στο Θεό και δοξολογεί το Θεό με ένα συνεχές “Δόξα Σοι”.

“Δόξα Σοι”
Κοιτώ τα νιάτα μου κατάματα και όχι από μακριά.
Απομακρύνομαι όμως για να μη δω δάκρυα.
Με κυνηγούν οι δρόμοι. Κρατώ στυλό ακόμη.
Σπουδάζω την Αλήθεια για να εκφέρω σοφή γνώμη.
Κοιμήθηκα στην κόλαση. Με έντυσε η απόλαυση
και εμφανίστηκα στην τηλεόραση.
Όραση περιορισμένη. Η πίστη μου ήταν απομακρυσμένη.
Κάθε επικοινωνία μου μαζί Σου ήταν κομμένη.
Η αγαπημένη μου άλλαξε κατεύθυνση
και η πραγματικότητα άλλαξε διεύθυνση.
Μεγένθυση αναμνήσεων. Λάθος προτιμήσεων.
Παρεξηγήσεις εξ’ αιτίας άκυρων ειδήσεων.
Γεννήθηκα σε μια κοιλιά, σε μια παρέα, σε μια γειτονιά.
Ακολούθησα αλλά & τράβηξα σαν μπετονιά,
αδέρφια που είχανε φαρδιά, αδέρφια που είχανε καρδιά,
αδέρφια & ας είναι τώρα μακριά..
Έφυγα. Κουράστηκα. Από τη γνώση πιάστηκα.
Απομακρύνθηκα. Έμεινα μόνος και δε ντράπηκα.
Στράφηκα σε σας, ενώ είμαι ένας από σας.
Αισθάνθηκα ξεχώριστος από λόγια σας.
Τσατίστηκα με Το Θεό, όταν ήμουν στο στρατό.
Ζητούσα απαντήσεις μα δεν ήξερα τι ρωτώ.
Περπατώ με βήματα, γράφοντας μηνύματα.
Πολλοί γίνανε δέκτες μα οι πιο πολλοί θύματα.
Πλήθυναν οι mc’s. Γεννήθηκαν παραγωγοί.
Ελαττωθήκατε εσείς. Χάθηκαν & οι FF.C.
Βγήκανε απομιμήσεις, αντιγράφοντας κινήσεις.
Ποιον να υποτιμήσεις; Ποιόν να χειροκροτήσεις;
Οι αληθινοί γίνανε ψεύτικοι γιατί ωριμάσανε
και οι ψευτικοί αληθινοί γιατί δεν τους ριμάξανε.
Αλλάξανε & η φάση αυτοκτόνησε.
Όλοι τρέξανε αλλά ο Σεραφείμ προχώρησε..
Επέστρεψα στο θρόνο μου, με Το Θεό στον ώμο μου.
Δε σπαταλώ το χρόνο μου. Ακολουθώ το δρόμο μου.
Επικοινωνούμε μέσα από τη Γραφή Σου
και βλέπω στις κινήσεις μου την υπογραφή Σου.
Μαζί Σου, μα όχι στην κόλαση. Δεν είναι όαση.
Δεν επηρρεάζομαι από την τηλεόραση.
Δεν είμαι πια MC. Είμαι εγώ και μέσα μου είσαι Εσύ.
Δεν έχω τίποτα δικό μου γι’ αυτό “ΔΟΞΑ ΣΟΙ”!
Σύσκεψη επίσημη. Επίστροφη ανεπίσημη.
Η υγεία μου είναι χρήσιμη και η τόλμη μου εμφανίσιμη.
“Ο JAMSTER τα παράτησε”, μα ο Σεραφείμ τον κράτησε.
Ο διάβολος γονάτισε γιατί ο Χριστός μ’ αγάπησε.
Άλλαξε τον κόσμο πριν ο κόσμος σε αλλάξει,
ότι είπε ο Ιησούς Χριστός το έκανε και πράξη.
Νέα τάξη πραγμάτων. Πιστοί εκ των θαυμάτων.
Η πίστη δεν αλλάζει μέσω των κινηματογράφων.
Άφωνο, αφήνω κάθε Χριστιανό. Διαφωνώ.
Δε φαίνομαι αλλά θα φανώ.
Ανώνυμα στηρίζω. Το πνεύμα μου χτίζω.
Με προσευχή το φόβο μου τελικά εξορίζω
Ξεκίνησε μια μέρα ακόμη, αντίστροφη μέτρηση.
Επίσκεψη στο άγνωστο και στην αγάπη αίτηση,
αλλιώς παραίτηση. Ο κόσμος θέλει εξυπηρέτηση.
Ταξιδεύει συνεχώς χωρίς όμως κατεύθυνση..
Μα όσα και αν πέρασα, λέω πάντα ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ.
Γονάτισα πολλές φορές, αλλά σήκωσα το σταυρό
Δεν είμαι αυτός που ήμουν, αλλά πρέπει να θυμάμαι.
Ευτυχώς που Εσυ ξεχνούσες, γιατί δεν ήξερα που θα ‘μαι….

Πηγή : pemptousia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: